ایمان، محمدتقی و نوشادی، محمودرضا، تحلیل محتوای کیفی، مجله پژوهش، سال سوم، شماره دوم، پاییز و زمستان 1390، صص 15-44
خانیکی، هادی و الوندی، پدرام(1389)، رسانههای شهروندی و حوزه عمومی جایگزین، فصلنامه علوم اجتماعی.
دریفوس، هیوبرت ال(1383)، درباره اینترنت، تهران: ساقی.
فلیک، اووه(1390)، درآمدی بر تحقیق کیفی، ترجمه هادی جلیلی، تهران: نشر نی.
قصری، علیرضا(1390)، نوجوانان و بازنمایی هویت اسلامی: مقایسه برنامه تلویزیونی معرکه با برنامه درسی دینی دوره راهنمایی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه امام صادق علیهالسلام.
محمدپور، احمد، ضدروش، تهران: جامعه شناسان، 1389.
نش، کیت(1384)، جامعهشناسی سیاسی معاصر؛ جهانیشدن، سیاست، قدرت، ترجمه: محمدتقی دلفروز، تهران: کویر.
نیومن، ویلیام لاورنس(1390)، شیوههای پژوهش اجتماعی: رویکردهای کمی و کیفی، ترجمهی داناییفرد، ترجمه حسن داناییفرد و سید حسین کاظمی، تهران: مهربان نشر.
نای، جوزف(1387)، قدرت در عصر اطلاعات، ترجمه سعید میر ترابی، تهران: پژوهشکده مطالعات راهبردی.
Bullingham, Liam & Vasconcelos, Ana C(2013), The presentation of self in the online world: Goffman and the study of online identities, Journal of Information Science, Vol 39 (1) pp. 101-112.
Chun, & Keenan, New Media Old Media(2006); A history and Theory Reader, New York: Routledge.
Dijk, Jan A.G.M. van(2006), The Network Society: Social Aspects of New Media, London: Sage.
Gane, Nicholas & Beer, David(2008), New Media; The Key Concepts, Oxford:Berg.
Hackett Robert A & Carroll, William K(2006), Democratic media activism through the lens of social movement theory, Media Culture Society.
Manovich, Lev(2001), The Language of New Media, USA: MIT Press.
Papacharissi, Zizi(2010), A Networked Self: Identity, Community, and Culture on Social Network Sites, New York.
Robinson(2007), Laura, The cyberself: the self-ing project goes online, symbolic interaction in the digital age, new media & society, Vol9(1):93–110.
Smith(2006), Greg, Erving Goffman, New York: Routledge.