کلیدواژه‌ها = %D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA
«فرامخاطب»: دگرگونی مخاطب در عصر پساتلویزیون و چالش‌های سیاست‌گذاری رسانه‌ای

دوره 9، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 35-68

شهاب اسفندیاری؛ سیدعماد حسینی؛ سناء شایان


دلالت‌های روندهای آینده اینترنت در سیاست‌های تبلیغ دین در فضای مجازی

دوره 5، شماره 2، دی 1397، صفحه 109-134

احمد کوهی؛ محمد مهدی ذوالفقار زاده


راهکارهای نهادینه شدن تقوا در رفتار کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی

دوره 3، شماره 1، مرداد 1395، صفحه 111-135

محمد جواد نوروزی اقبالی؛ سید حسین شرف الدین